Skip to content

Polityka jakości

Firma DANTOM Sp. z o.o. jest czołowym europejskim producentem wysokiej jakości zamknięć do opakowań. Misją firmy jest utrzymanie najwyższej jakości produkowanych wyrobów oraz zachowanie pozycji lidera na rynku przy zminimalizowaniu negatywnego wpływu m.in. na środowisko.

DANTOM Quality System pozwala udoskonalać oraz kontrolować każdy etap realizacji zamówienia;począwszy od obsługi klienta, przez proces produkcyjny, magazynowania, wysyłki towaru, kończąc na obsłudze posprzedażowej. DANTOM Quality System określa dobre wzorce postępowania, cele strategiczne przedsiębiorstwa, ujednolica kompetencje pracowników i wewnętrzne schematy funkcjonowanie każdej z jednostek. Wyżej wymienione działania realizujemy działając w oparciu o niżej wymienione procedury.

Zakres DANTOM Quality System:
PG-1-01.00.00 – Procedura postępowania reklamacyjnego
PG-2-01.00.00 – Procedura kontroli jakości produktów
PG-3-01.00.00 – Procedura postępowania ze szkłem
PG-4-01.00.00 – Procedura śledzenia pochodzenia TRACEBILITY
PG-5-01.00.00 – Procedura wdrożenia nowego produktu i przechowywania prób
PG-6-01.00.00 – Procedura nadzorowania wyposażenia kontrolno-pomiarowego i narzędziowego PG-7-01.00.00 – Procedura archiwizowania
PG-8-01.00.00 – Procedura gotowości na wypadek usterek i awarii oraz reagowania na zagrożenia PG-9-01.00.00 – Procedura windykacji należności
PG-10-01.00.00 – Procedura utrzymania czystości 5S
PG-11-01.00.00 – Procedura dokumentacji logistycznej
PG-12-01.00.00 – Procedura obsługi linii i szkolenia nowego pracownika
PG-13-01.00.00 – Procedura realizacji zamówień
PG-14-01.00.00 – Procedura magazynowania i przechowywania, zasad inwentaryzacji, spis wyposażenia
PG-15-01.00.00 – Procedura gospodarki odzieżą pracowniczą
PG-16-01.00.00 – Procedura – Lista dostawców
PG-17-01.00.00 – Procedura zakupowa
PG-18-01.00.00 – Procedura fakturowania
PG-19-01.00.00 – Procedura dokumentacji dla klienta
PG-20-01.00.00 Procedura obsługi klienta w oparciu o programy ITC i OPTIMA

 

28.06.2023, Poznań